sprzęgło do wymiany???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojti
    Ambiente
    • 2005
    • 102

    sprzęgło do wymiany???

    rozumie ,wiec móie grzeczne wybacz ze niedoinformaowanie, i Ty masz racje
    pozdrawiam
  • goldens
    Ambiente
    • 2005
    • 103

    #2
    sprzęgło do wymiany???

    w zasadzie od pamiętam pedał sprzęgła chodzi w moim aucie przynajmnie 2 razy ciężej niż np w nowych, mam pytanie uważacie że to wina docisku czy może hydrauliki, po drugie, całość sprzęgła kosztuje ok 1100 złoty , czy mogę wymienić bez tego wielkiego koła zębatego tylko sam docisk i tarcze??
    Goldens vel Kris o poranku

    Komentarz

    • RomanS
      Elegance
      • 2004
      • 804

      #3
      goldens, cena którą podałeś wygląda, że to za docisk, tarczę i łożysko, właśnie bez "tego wielkiego koła zębatego" :szeroki_usmiech (myślę o cenach ASO- jeśli masz średnicę 225 mm to nie szukaj nieoryginałów bo ich nie ma :diabelski_usmiech )
      Oczywiście tak, jeśli koło zamachowe jest sprawne to go nie wymieniasz.
      Co do siły na pedale to trudno się wypowiedzieć na odległość.
      Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Te wielkie kola nie sa tanie :roll:

        goldens, Wymien tarcze z dociskiem oraz lozyskiem i przy wymianie wyjdzie czy cos jeszcze jest do wymiany czy nie, bo tak to ciezko powiedziec.
        Ty masz 4x4 to tam moze byc inne sprzeglo niz w zwyklym 1.8T
        Załączone pliki
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • goldens
          Ambiente
          • 2005
          • 103

          #5
          tak dokładnie dowiadywałem się że ja mam inne sprzęgło niz w normalnym 1,8T a co się tyczy tej ceny o której mówiłem to ona dotyczy całości bez łożyska , gościu mi pokazywał w ASO razem z tym kołem zamachowych.,
          dziękuję za opinie
          Goldens vel Kris o poranku

          Komentarz

          • salvado
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 314

            #6
            goldens, TTTM. Ja jeżdzę teraz AGR'em. Jest to drugie takie samo autko i sprzęgło w nim chodzi tak samo jak w poprzedniku, czyli cięzko. Natomiast znajomy ma benzynkę 1,6 i tam sprzegiełko prawie samo wpada w podłogę. Nie wiem, czy tak byc powinno, ale takie są fakty. Przynajmniej w przypadku tych trzech autek
            Staram się pisać poprawnie po polsku.

            Komentarz

            • daneczek76
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 3642
              • Toyota

              #7
              oj to prawda salvado, w moim byłym AEE sprzęgło wchodziło jak w masło a w AGR to niestety twardo ale to może dlatego że tu jest typ sprzegła koła takzwanego dwumasowego.
              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

              Komentarz

              • RomanS
                Elegance
                • 2004
                • 804

                #8
                daneczek76, dwumasowość akurat nie ma nic do oporu na pedale sprzęgła. Normalne jest za to, że opór ten zwiększa się wraz ze zużywaniem się okładzin tarczy sprzęgłowej. Wynika to z kinematyki, trzeba pokonywać coraz większy opór spężyny talerzowej.

                goldens, w takim razie masz koło zamachowe zwykłe, czyli niedwumasowe, w innym przypadku cena podana przez Ciebie byłaby niemożliwa w ASO (nie wiem, czy wystarczyłoby na samo koło dwumasowe - chyba nie). No cóż, niby możliwe, ale żeby w 1,8 T 4x4 było prostsze sprzęgło niż w "normalnym" 1,8 T to trochę trudno mi uwierzyć, a ETKI w tej chwili nie mam pod ręką.
                Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                Komentarz

                • daneczek76
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 3642
                  • Toyota

                  #9
                  ja jednak obstaje zatym że w diselku cieżej chodzi niz w bęzynce mówie to z doswiadczenia jeżdziłem nowym diselkiem i benzynką choć może to żależy od modelu ,egzemplarza
                  z reszta w AEE miałem 140 tyś i chodziło tak samo jak auto było nowe leciutko jak w masełko
                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    daneczek76, Bo trzeba brac pod uwage czy oba auta sa nowe i czy oba auta maja w ten sam sposob sterowane sprzeglo(hydraulika, linka). I wtedy mozna porownywac, ja mam porownanie z dwoma produktami VW ktore maja 2x tyle przejechane co ja sprzeglo na lince i chodzi tak jak w Ursusie :szeroki_usmiech
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • daneczek76
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 3642
                      • Toyota

                      #11
                      zdaje sobie z tego sprawe czy linka czy hydraulika a ja mówie o Octaviach obydwie na hydraulice i w benzynce jak w masło a w diselku to juz nie to
                      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                      Komentarz

                      • Ryży Koń
                        Drive
                        • 2005
                        • 83

                        #12
                        A ja mam AHF i chodzi jak w masełko... no i o czym to świadczy?

                        Komentarz

                        Pracuję...